מידע ומאמרים

מידע ומאמרים בתחומי ניהול, בנייה ותחזוקת אתרי וורדפרס.

כלי גוגל לאתרי וורדפרס (ולשאר)

 

גוגל מאפשרים לבעלי אתרים מגוון רחב של כלים, כלים אלו לרוב מוצעים בגירסת חינם לשימוש חופשי וגרסאות בתשלום לשימוש אינטנסיבי או מתקדם יותר, מרבית בעלי האתרים משתמשים בכלים החינמיים.

שירות דואר אלקטרוני

כולנו מכירים את תיבות הדואר של גוגל (gmail) אבל רק חלקנו מכירים את האפשרות לקבל את הדואר שלנו (של הדומיין שלנו) בתוך שירות ג'ימייל של גוגל. השירות הזה ניתן בעבר באופן חופשי ואפשרי היום בתשלום בלבד כאשר היתרון הגדול הוא היכולת לנהל את תיבות הדואר בממשק מתקדם, מכל מקום, ללא צורך בתוכנות מיוחדות ותחת הדומיין של העסק.
בתוך השירות הזה גוגל כוללים מגוון רחב של אפשרויות לעסק, שווה לבדוק ולבחון את הדברים.
כניסה ורישום לשרות: www.google.com/work/apps/business

שירותי סטטיסטיקה לאתרים

אם יש לך אתר אינטרנט קיים, סביר להניח שיש לך כבר חיבור למערכת סטטיסטיקה כלשהי (סבירות גבוה מאוד שהיא של גוגל), גוגל מאפשרים חיבור למערכת הסטטיסטיקה והניתור שלהם ללא תשלום ובאופן חופשי (אפשר לפתוח תחת אותו חשבון יותר מחשבון סטטיסטיקה אחד אם צריך).

המערכת היום הינה אחת ממערכות הסטטיסטיקה הטובות ביותר ומאפשרת ניתור של כל פעולה באתר ויותר מזה. חשיבות הנתונים מכרעת ומהווה כלי אדיר לכל בעל אתר לצורך שיפור מתמיד והתקדמות האתר ורמת השירות שהוא מאפשר לגולשים.
כניסה ורישום לשירות: www.google.com/analytics

גוגל תג מנג'ר

בעלי אתרים שמעוניינים לנהל את אפשרויות הניתוח הסטטיסטי באופן נוח ויעיל הרבה יותר, כולל אפשרויות ועדכונים ללא צורך בתכנות (פעם אחת מטמיעים את המערכת ואח"כ כל הניהול מתבצע בממשק ניהול בלבד), אפשרות מדהימה לניתוק התלות בין המתכנת לבעל האתר בכל הנוגע לסטטיסטיקה /שיווק /ניתור פעולות /רימרקטינג ועוד.
כניסה ורישום: www.google.com/analytics/ce/nrs/tag-manager

שירות גוגל לוובמסטרים (אבל לא רק)

מהניסיון שלנו בתחום השיווק באינטרנט וקידום אתרים אנחנו יודעים שמנוע החיפוש של גוגל קובע מי ירוויח ומי לא, מיקומי האתר שלך במנוע החיפוש הם אלו שיקבעו כמה לקוחות פוטנציאליים יראו אותך, היכן הם יראו אותך ומתי הם יראו אותך – גוגל קובע.

כלי google webmaster tools מאפשרים לך לראות איך מנוע החיפוש של גוגל רואה אותך ברשת. אין דבר יותר חשוב מכך אם אתה נמצא בתהליך של שיווק באינטרנט וקידום אורגני, אבל לא רק.
כניסה ורישום: www.google.com/webmasters/tools

פרסום של גוגל אצלך באתר

שירות גוגל מאפשר לבעלי אתרים בעלי תנועת גולשים להרוויח כסף עבור הצגת מודעות מפרסמים באתר, תחת כללי גוגל ובהתאם להוראות שלהם ניתן לשלב באתר קוד פשוט שיציג מודעות פרסום לגולשים ויעזור לבעל האתר להרוויח תשלום באופן פסיבי.
למידע ורישום: https://www.google.com/adsense/start/

עכשיו, רק לבחור ולהשתמש … בהצלחה.