גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס 4 | הטמעת גוגל אנליטיקס 4 | GA4 | הדרכות גוגל אנליטיקס

אחרי שהקמת אתר אינטרנט אישי או אתר אינטרנט לעסק, אחרי שדאגת לפרסם את האתר ולהפיץ אותו בסביבה הקרובה שלך, אצל הלקוחות הפוטנציאליים שלך, ברשת, ברשתות החברתיות, באינסטגרם שלך, ביוטיוב, בטיק-טוק, ההתקדמות והשיפור של המערכת תלוי ביכולת שלך לראות מה קורה באתר ולשפר אותו ולרתום אותו לטובת הצורך העסקי המידי וזה ארוך הטווח שלך.

אחד הכלים המשמעותיים ביותר הוא צפיה וניתוח נתוני הגלישה באתר.

ישנם הרבה פתרונות ברשת, הפתרון הזמין ביותר, שניתן ללא עלות בפורמט הבסיסי שלו ע״י גוגל הוא גוגל אנליטיקס.

גוגל אנליטיקס

הכלי המדהים הזה משרת אתרי אינטרנט, אפליקציות, חברות ענק, עסקים קטנים – ומאפשר ניתוח מעמיק של תנועת הגולשים באתר.

בנוסף לכך, חיבור של גוגל אנליטיקס עם כלי גוגל נוספים, כמו גוגל אדס, מאפשר שימוש חכם ויעיל יותר, ניתוח והשוואת נתונים ועוד ועוד.

שאלות נפוצות בעניין גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס הינו כלי סטיסטי אשר מאפשר לבעל האתר לראות, לנתח ולהבין איך הגולשים מתנהגים באתר, מאיפה מגיעים הגולשים, האם פעילות שיווקית מסויימת עובדת, איך ניתן לשפר את האתר כדי להפיק ממנו יותר.

גוגל הודיעו שבקרוב מאוד יפסיקו לתמוך בגרסה הישנה של גוגל אנליטיקס ובעלי האתרים צריכים לעדכן את האתר, לייצר משאב חדש מסוג גוגל אנליטיקס 4 ולשלבו באתר מחדש ולפי היכולות החדשות של גוגל אנליטיקס 4.

כן, קיימים מדריכים רבים שמסבירים כיצד לשדרג את המערכת לגוגל אנליטיקס 4.

אלו שלא רוצים להיכנס לזה מוזמנים לפנות אלינו – נבצע עבורכם את השינוי הדרוש.

שירותים

שדרוג מערכת גוגל אנליטיקס ממערכת Universal Analytics למערכת Google analytics 4 דורש מהשוק ללמוד מחדש ולהטמיע מערכת חדשה לחלוטין באתרי האינטרנט – אנחנו מאפשרים קבלת שירות הטמעה של מערכת גוגל אנליטיקס החדשה באתרים חדשים וקיימים והדרכות לחברות.

הטמעת GA4

הטמעת גוגל אנליטיקס 4 באתרים חדשים ובאתרים קיימים, הטמעה חכמה כוללת יצירתצ קהלים, הגדרת אירועים, יצירת דוחות תומכים לפעילות העסק.

שדרוג גוגל אנליטיקס

במהלך שנת 2023 גוגל תפסיק את גוגל אנליטיקס יוניברסל (Universal Analytics) ותכפה מעבר לגוגל אנליטיקס 4 (הגרסה החדשה של גוגל אנליטיקס).

הדרכה גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס 4 הינה מערכת חדשה לחלוטין של גוגל, הטמעת גוגל אנליטיקס 4 דורשת לימוד מחדש של עקרונות העבודה בעולם הפרטיות החדש - אנחנו מבצעים הדרכות לחברות והדרכות 1:1 על המערכת.