אופטימיזציה לאתרים

אופטימיזצית אתר וורדפרס | שיפור מהירות אתר וורדפרס | בדיקת אתר וורדפרס | תיקון אתר וורדפרס

בעולם מנועי החיפוש ותנועת הגולשים ישנם מספר קריטריונים בהם נמדדים אתרים, חלק מהקריטריונים הינם בעלי משקל ומשמעות והשפעה רבה על מיקום האתר בתוצאות מנועי החיפוש. אתרים רבים, בעיקר אתרי וורדפרס, שהוקמו ע"י בעלי העסקים והחברות, לא טופלו כראוי ואינם מדורגים כפי שהיו יכולים להיות במנועי החיפוש.

אם הקמת אתר וורדפרס לבד או שברשותך אתר איטי או אתר שאינו מופיע בתוצאות חיפוש כלל או אולי אינו מתקדם בתוצאות החיפוש למרות המאמצים שמושקעים בו, אנחנו מציעים בדיקה ושיפור האתר בכדי להתאים אותו לדרישות גוגל ולקריטריונים השונים בהם הוא נמדד מול אתרי המתחרים.

אופטימיזצית אתר וורדפרס

ישנם מספר דברים שכל בעלי אתר וורדפרס יכולים לבצע באופן עצמאי, מגוון אפשרויות שיפור האתר ועמידה בדרישות מנועי החיפוש. אנחנו נבצע את האופטימיזציה וננחה את בעל האתר להמשך עבודה נכון ויעיל, תוצאות אופטימיזציה וורדפרס בדרך כלל נראות בשיפור מיקומים בגוגל, שיפור והגדלת מכירות דרך האתר, יצירת יותר לידים באותה השקעה והיענות גבוה יותר של גולשים למוצרים המוצעים באתר.

אתר מדוייק, מוקפד ובהיר מייצר יותר אינטראקיה עם הלקוחות הפוטנציאליים ומוצג במיקומים גבוהים יותר בגוגל.

שיפור מהירות אתר וורדפרס

קריטריון נוסף בו נפעל הוא שיפור מהירות תגובה ועליית אתר הוורדפרס, מדד זה מהותי וקריטי כאשר לקוח פוטנציאלי נכנס לאתר שלך, והינו קריטריון שגוגל בודק ומשקלל בחישוב ציון האתר כאשר נקבעים המיקומים שלו בתוצאות החיפוש. שיפור מהירות עלית האתר מגדיל באופן משמעותי את היענות הגולשים והאינטראקציה עם האתר ומשפר משמעותית את מיקומי האתר האינטרנט בתוצאות מנועי החיפוש.

אתר איטי = הרבה גולשים עוזבים.
אתר מהיר = גולשים נשארים באתר ורואים מה יש לך להציע.

אופטימיזציה ושיפור מהירות וורדפרס

עלות שירות אופטימיזציה ושיפור מהירות אתר תלוי באתר, בגודלו ובמצבו הקיים. בדרך כלל, שיפור מהירות ואופטימיזציה לאתר תדמית בסיסי בוורדפרס תהיה סביב כמה מאות שקלים בודדות, עלות אופטימיזציה ושיפור מהירות של אתרי חנות /אתרים ישנים /אתרים שלא מטופלים בהתאם למצבם וגודלם ולמערכת עצמה.

לבדיקה חינם והצעת מחיר – צרו קשר עכשיו.