מידע ומאמרים

מידע ומאמרים בתחומי ניהול, בנייה ותחזוקת אתרי וורדפרס.

קידום אתר וורדפרס,
איך עושים את זה נכון?

10 טיפים חשובים לקידום אורגני של אתר וורדפרס

אם כבר יש לך אתר וורדפרס או שאתם מעוניינים למצוא חברת הקמת אתרים שיודעת איך לפתח אתר שמתאים לקידום אורגני בגוגל הגעת למקום הנכון, אנחנו בבית חרושת לאתרים מציעים שירותי הקמת אתר וורדפרס ושירותי קידום אתר וורדפרס לקהל לקוחותינו.

כאן נפרט על תהליך קידום אתר וורדפרס ונמליץ לך לבצע מספר פעולות, אותן כל אחד יכול לבצע באופן עצמאי באתר הוורדפרס.

1. השתמש בקטגוריות או בתגיות – לא בשניהם.

כאשר משתמשים בקטגוריות ובתגיות באותו אתר, בעיקר כאשר ישנן קטגוריות ותגיות באותו שם, הדבר עלול להובין ליצירת תוכן שמתחרה בינו לבין עצמו. לכן בכדי להימנע ממצב כזה יש לבחור אם לעבוד עם הקטגוריות או לעבוד עם התגיות באתר וורדפרס.

2. יצירת מפת אתר לכל סוג תוכן

לא רק מפת אתר אחת: xmp sitemap, video sitemap, image sitemap

3. מפת אתר html.

4. שימוש בתוסף yoast, הפלאגאין הטוב ביותר היום לקידום

מומלץ להתשמש בגרסת הפרימיום שמאפשרת הרבה יותר.

5. שימוש בתוספים להגברת מעורבות הגולש

שימוש בתוסף SUmoMe ליצירת פופאפים במצבים שונים מול הגולשים (וכפתורי שיתוף בפוסטים), שימוש בתוסף Pushnami ליצירת הודעות מול המשתמשים, או שימוש בתוסף OptinMonster אשר מספק שירות דומה.

6. בבלוג, בתפריט הצידי

לכלול את הפרטים הבאים: טקסט שמספר על האתר, קישורים לרשתות החברתיות, אפשרות רישום לקבלת עדכונים ע"י מייל, קידום התכנים הטובים באתר.

7. בבלוג, בכל פוסט

חשוב שיהיה אפשרות לשתף את התוכן בקלות, חשוב שיהיה רשום אודות הכותב לטובת חיזוק מ EAT – Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness.

8. פלאגאין רידיירקט מומלץ: simple 301.

9. תוסף קש מומלץ: W3 Total Cache.

10. חיבור למוצרי גוגל ע"י sitekit by google.

תוסף חדש של גוגל שמאפשר התחברות ומשיכת מידע מכלי גוגל השונים לתוך ממשק הוורדפרס שלך.

לסיכום

קידום אתר וורדפרס צריך להיות מנוהל במספר גדול של חזיתות, אחת מהן היא ONsite, המשמעות היא של טיפול באתר עצמו ובאופן פעולתו עלך מנת לייצר יתרון מול המתחרים בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש השונים. במאמר זה הבאנו 10 המלצות לכלים בהם אנחנו משתמשים עבור לקוחותינו בתהליך קידום אתר וורדפרס.

כלים אלו יעזרו לכם לקדם את האתר וליצור יתרון מול מתחרים, אבל אינם מהווים תחליף לידע ולניסיון ולפעולות בחזיתות נוספות הדורשות טיפול בתהליך קידום אורגני של אתר וורדפרס.