כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי מחיר | כרטיס ביקור אינטרנטי | כרטיס ביקור

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

כולנו יודעים מהו כרטיס ביקור, מה תפקידו, ומה צריך לעשות כדי שיהיה לנו כרטיס ביקור בארנק.

מעצב או מעצבת ייצרו עיצוב לכרטיס ביקור, בכרטיס יהיו כמה פרטים חשובים, כמו: השם המלא שלנו, התפקיד שלנו בחברה, פרטי הקשר המלאים שלנו כמו טלפון משרד, טלפון נייד, כתובת מייל, כתובת אתר אינטרנט, כתובת פיזית של המשרדים, לוגו.

אח״כ נדפיס את כרטיס הביקור, כדי לשלם סכום נמוך לכל כרטיס נדפיס כמות של כמה מאוד כרטיסים, 200 כרטיסי ביקור /500 כרטיסי ביקור /אולי 1000 כרטיסי ביקור.

אח״כ נמקם במשרד שלנו בכלי יפה כמה עשרות של כרטיסים שמיועדים לאלו שיגיעו לפגישה, כמה יהיו אצלנו בכיס או בארנק כדי שנוכל לתת אותם לאלו איתם ניפגש רנדומלית או בכוונה, בכנס או אירוע כלשהו, למשפחה ולשכנים ולכל מי איתו ניפגש ויהיה לו או לה עניין בשירות או בחברה.

עד כאן לגבי כרטיס הביקור הרגיל, המודפס, הישן. עדיין יש לו תפקיד בעולם – אבל יש לו תחליף טוב יותר, יעיל יותר ועכשווי יותר.

כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי הינו ככל כרטיס ביקור, אבל הוא נמצא אי שם ברשת, אותו אנחנו יכולים להעביר לכל מי שנראה ע״י שיתוף, ע״י בר-קוד, ע״י שליחה למייל, ע״י שליחה כהודעה. נוכל להעביר את כרטיס הביקור הדיגיטלי גם במהלך פגישה פנים-מול-פנים וגם מרחוק, לאחר שיחת טלפון או התכתבות במייל. נוכל למנות יתרונות נוספים לכרטיס ביקור דיגיטלי כמו היכולת לעדכן את פרטי הקשר – נניח והמייל או הטלפון שלך השתנה, בכמה לחיצות ניתן יהיה לעדכן את פרטי הקשר שיש לעשרות /מאות או אלפי האנשים שמחזיקים בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך.

איך נראה כרטיס ביקור דיגיטלי?

ובכן, כרטיס ביקור דיגיטלי יכול להראות איך שרוצים, ניתן לעצב אותו כמו שמעצבים כל כרטיס ביקור, ניתן לכלול בו כל מידע שנחוץ כמו דוגמאות לעבודות, כמו ממליצים, כמו פרטי קשר וכמו תמונה אישית שלך. מה שרוצים.

איך עושים כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן להתקין באתר האינטרנט שלך או של החברה, במסגרת מגבלות האתר או באתר אינטרנט שלנו. כאשר מדובר באתר שלך העלות היא חד פעמית לטובת יצירת הכרטיס ואם יהיה צורך בעדכון שלו, אם מדובר באתר שלנו העלות חודשית או שנתית בהתאם לאופן ההתקשרות וכמות כרטיסי הביקור הדרושים.

עלויות

עלות יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי באתר הלקוח היא: 300 ש״ח + מעמ לכרטיס ראשון + 150 ש״ח + מעמ לכל כרטיס נוסף.

עלות יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי + אחסון שלו עולה 150 ש״ח + מעמ ליצירה + 10 ש״ח בחודש + מעמ (בתשלום לשנה מינימום).