מידע ומאמרים

מידע ומאמרים בתחומי ניהול, בנייה ותחזוקת אתרי וורדפרס.

איך לקדם אתר וורדפרס לבד – חלק א

אתר האינטרנט שלך הוא כלי עבודה, כלי עבודה עם מטרה ועם יכולות. לפני הכל, כל הכבוד על בחירת אתר מבוסס וורדפרס, אתרי וורדפרס בנויים בצורה אופטימאלית ומאפשרים תשתית נכונה וטובה לקידום אתרים, יחד עם זאת, זה לא אוטומטי וכבעלי אתרים תוכלו לבצע פעולות שיקדמו ויגדילו את הנוכחות של האתר שלכם במנועי החיפוש השונים (בעיקר בגוגל), זאת כמובן אם אתם לא מעוניינים לפנות לאיש מקצוע (כמונו) שיודע לבצע את העבודה בצורה הנכונה והטובה ביותר (אם בכל זאת תרצו לרכוש את שירות קידום אתרי וורדפרס, אנחנו כאן בשבילכם)

איך לקדם אתר וורדפרס באופן עצמאי?
(קידום אתר וורדפרס)

1. כתובות ידידותיות (friendly url)
מבנה כתובת דף ידידותית תהיה עדיפה על ברירת המחדל של וורדפרס, לשינוי המבנה יש לגשת ל"הגדרות – מבנה קישורים".
אם ברשותך אתר קיים (בניגוד לאתר חדש) שמבנה הקישורים שלו אינו ידידותי אל תבצע את השינוי ללא ליווי מקצועי כיוון שבלחיצת כפתור כל כתובות הדפים באתר ישתנו וזה משפיע על הרבה דברים, לכן מעבר כזה מחייב בדיקה והתארגנות נכונה.

2. מבנה תוכן נכון
מבנה היררכי של התוכן באתר משפר משמעותית את אופן הבנת האתר על ידי מנועי החיפוש, מבנה התוכן צריך להיות הגיוני וטבעי.

3. תפריטים
אתר וורדפרס מאפשר שליטה מלאה על התפריטים השונים באתר, כדי לעזור למנועי החיפוש להתמצא באתר ולהגיע לכל הדפים, אפשר להיעזר במנגנון התפריטים ולמשוך את גוגל לכל הדפים. ניתן למקם תפריטים משניים בתוך דפים ספציפיים, בפוטר של האתר וכד'. התפריט העיקרי כבודו ומקומו די קבוע.

במידה ואתם מבקשים לבצע קידום אתרי וורדפרס – אנחנו כאן!
שירות מקצועי, מדוייק, בראייה עסקית ולטווח ארוך

4. מפת אתר
מומלץ מאוד שלאתר שלך תהיה מפת אתר מעודכנת, על ידי מפת אתר (sitemap) גוגל קורא את כל מבנה האתר הדף בודד, כאשר המפה יכולה להיות פשוטה או מורכבת (ככל שהאתר פשוט או מורכב) ומספקת לגוגל פרטים נוספים מלבד מבנה היררכי. ככל שהאתר מורכב יותר ככה חשיבות מפת האתר גדלה. תוספים רבים יודעים לתת מענה ומספקים מפת אתר עדכנית, במאמר נפרד נמליץ על תוסף למפת אתר.

5. חיבור לכלי גוגל
גוגל מאפשר לבעלי אתרים כלים שונים ומגוונים, אנחנו תמיד ממליצים להתחבר ולחבר את האתר לכלים אלו ובכך להגדיל את הודאות של גוגל לגבי אמיתות האתר. כלי סטטיסטיקה, כלי לבעלי אתרים, ניהול תגיות, פרסום וכד' מהווים כיום חלק בלתי נפרד מאתרי האינטרנט בארץ ובעולם.

6. תוסף SEO
קיימים מגוון תוספי קידום אתרים המאפשרים שליטה בתגיות החשובות לקידום (יותר או פחות), ההתקנה בלבד אינה מספקת, יש כמובן צורך להשתמש בתוסף ה SEO ולהינות מהיתרונות והיכולות שלו (כל תוסף ויתרונותיו), במאמר נפרד נמליץ על תוסף ה SEO בו אנחנו משתמשים.

 

סרטון המלמד איך להשתמש בתוסף יוסט עבור קידום אתר וורדפרס.

 

אלו הפעולות העיקריות שמומלץ לבצע על מנת לאפשר לאתר וורדפרס להיות עוד יותר אופטימאלי ונכון לקידום במנועי חיפוש, חלק גדול הינם כיוון המערכת, חלק אחר מדבר על אופי וסגנון עבודה. נפרט על פעולות נוספות שניתן לבצע לבד כדי לקדם אתר וורדפרס במאמר נפרד.

חושבים שאתם יכולים לבצע את זה באופן עצמאי, מעולה! ואם אתם צריכים עזרה? גם מעולה!
בדף השירות שלנו תוכלו לקרא אודות קידום אתרי וורדפרס וליצור עימנו קשר.