מידע ומאמרים

מידע ומאמרים בתחומי ניהול, בנייה ותחזוקת אתרי וורדפרס.

צילום תמונות לאתר אינטרנט

צילום לאתר אינטרנט מתייחס למגוון לוקיישנים ואובייקטים אפשריים, עיקר התכנון צריך להתייחס למטרת התמונות והשימוש המיועד בהן.

אתר אינטרנט בא לשרת מטרה או מספר מטרות, דבר שנקבע עוד בתכנון הקמת האתר ומיושם בתהליך ההקמה עצמו, מטרות אלו יכולות להיות מטרות תדמיתיות (אתר תדמיתי), מטרות שיווקיות (אפשר לממש על ידי אתר תדמית או אתר מכירות), מטרות הצגת מוצרים (אתר קטלוג מוצרים מהווה פתרון נכון) או אתר מכירות (חנות באינטרנט לשרותים או למוצרים) ועוד.

המשותף לכולם הוא ששילוב תמונות באתר יתרום להשגת המטרה או המטרות שהוגדרו.

אבל, ויש אבל גדול, תמונות גם עלולות להרתיע ולגרום ללקוח הפוטנציאלי או לצרכן התוכן שלנו לצאת מהאתר ולא לבצע את הפעולות שהיינו רוצים ממנו, זה קורה כאשר אין מספיק מחשבה ותכנון לטובת הצגה נכונה של התמונות הנכונות באתר האינטרנט.

המצב האופטימאלי הוא כאשר התמונות הן של המקום, של המוצרים הספציפיים, של הסביבה, של הלקוחות הפוטנציאליים, המצב האופטימאלי הוא כאשר התמונות מצולמות עבור אתר האינטרנט ובהתאם לצרכים הספציפיים לכן אנחנו מאפשרים בתהליך הקמת אתר האינטרנט גם שרותי צילום.

המצב הפחות אופטימאלי הוא כאשר יודעים אילו תמונות רוצים לשלב באתר וניגשים לרכוש אותן במקום להזמין צלם ולצלם במקום. תמונות, ככל שיהיו יקרות יותר, יהיו פחות נפוצות באינטרנט ופחות "משומשות". לצערי, בדרך כלל המחיר הוא זה שמוביל את בעל האתר, אז נוצר מצב בו התמונות אינן מתאימות לצורך ולעיתים אפילו "סוחבות" עימן מאות אתרים אחרים שהשאירו רושם כלשהו … לא תמיד חיובי.

כדאי ועדיף ומומלץ לצלם את התמונות שלכם לאתר שלכם, ואם קונים עדיף לא לקנות תמונה בדולר (היא שווה פחות מדולר).

אצלנו ניתן להזמין גם צילום תמונות למשרד או לעובדים לטובת הקמת אתר אינטרנט,
דברו איתנו גם כאשר אתם מחפשים שירותי צילום לאתר.