מידע ומאמרים

מידע ומאמרים בתחומי ניהול, בנייה ותחזוקת אתרי וורדפרס.

יתרונות בקידום אתר וורדפרס

]קידום אתר וורדפרס מהווה חלק חשוב מאוד בתעשיית השיווק באינטרנט בארץ ובעולם, יותר ויותר בעלי עסקים קטנים כגדולים מבססים את הפעילות האינטרנטית שלהם על אתר מבוסס וורדפרס ולכן גם זקוקים לשרותי קידום אתר וורדפרס.

בתקופה זו, תחילת שנת 2016, מדווחים כי חצי מאתרי התדמית בעולם נבנים על בסיס אתר וורדפרס וכי חמישית מהאתרים בעולם באופן כללי (עבור שימושים שונים) הינם אתרים מבוססי וורדפרס. זה דבר ענק.

בעיקרון קידום אתר הוא קידום אתר, בין אם מדובר באתר וורדפרס או באתר המבוסס על כל תשתית אחרת עבודת הקידום תהיה דומה, תתרחש באותן חזיתות של תוכן, קישורים ואופטימיזציה מול דרישות מנועי החיפוש וגוגל.

הכל נכון, אבל…

קידום אתר דורש בעיקר שליטה על אלמנטים מגוונים ושונים הנוגעים בפעולת האתר ברמת התוכן וברמה הטכנית, ברמת השרת וחווית המשתמש, בקלות התפעול והגישה לדברים השונים ובעוד מרכיבים שונים ומגוונים.

אתר מבוסס וורדפרס מכיל את כל התכונות האלו ומאפשר עבודת קידום אתר יעילה ונוחה למקדם האתר ולמנהל האתר, אתר וורדפרס גם תואם (ברוב המקרים) את הדרישות הבסיסיות של מנועי החיפוש ועצם שמירה על תהליך עבודה נכון מייצר לאתר נוכחות בתוצאות החיפוש שבמנועי החיפוש.

לכן אנחנו מתמחים בהקמה וקידום אתרי וורדפרס ומסוגלים לתת את השירות בצורה יעילה (ובמינימים משאבים) ללקוחות שלנו שבמרבית המקרים מעוניינים להקים אתר לעסק חדש או אתר לעסק קיים על מנת לתמוך את פעילות העסק או לשווק אותה ברשת באופן מידי או בתכנון עתידי.