מידע ומאמרים

מידע ומאמרים בתחומי ניהול, בנייה ותחזוקת אתרי וורדפרס.

חשיבות עמודי הנחיתה בקמפיין פרסום באינטרנט

עמוד נחיתה הוא העמוד בו הגולש שלנו "נוחת" ברגע שביצע פעולה כלשהי כמו לחיצה על באנר, לחיצה על מודעת פרסום בגוגל, לחיצה על קישור ממייל ששלחנו וכד'.

חשיבות עמודי הנחיתה בכל קמפיין פרסום היא אדירה, האפקט והמשמעות של כלי אדיר זה שנקרא "עמוד נחיתה" לא תמיד מובנת למפרסמים, אנחנו כאן כדי לתת את עיקרי הדברים.

חשיבות השימוש בעמודי נחיתה

– המשמעות הישירה של עמודי נחיתה היא היכולת של המפרסם לדבר אל קהל היעד בשפתו ועל פי מאפיניו, צרכיו ודרישותיו. מה שבהכרח יביא לתוצאות טובות בקמפיין הפרסומי.

איך עושים את זה?
מכוונים את כל מי שלוחץ על המודעה הרלוונטית אל עמוד הנחיתה. בהינתן ניהול מודעות נכון, המפרסם ידע מי הוא אותו גולש או גולשת ואיך יהיה נכון לפנות אליו.

– המשמעות השניה של השימוש בעמודי הנחיתה, שחשובה לא פחות מהראשונה, היא האפשרות לייצר מספר סגנונות של עמודי נחיתה ולבדוק מי מהם יותר אפקטיבי (אפקטיבי = הרבה כסף!), מי יביא יותר לקוחות בפחות עלויות.

איך עושים את זה?
ישנם מנגנונים שנקראים A/B testing מובנים בתוך מערכות פרסום שונות, בעיקר בגדולות שבהן (כמו גוגל), ויש אפשרות גם לעשות את ז באופן "ידני", שתי מודעות שפונות לאותו קהל יעד ושולחות את הגולש כל אחת לדף נחיתה אחר. לאחר מכן אוספים את המידע ומנתחים אותו ויודעים מי מדפי הנחיתה טוב ונכון יותר.

דף נחיתה צריך לעמוד במטרה מוגדרת וספציפית, אחרת זה לא יעבוד.
סוגי דפי נחיתה שונים נכונים עבור סוגי מוצרים ושירותים שונים, דף הנחיתה יכול למכור ממש או רק לייצר ליד, יכול להציג וידאו או טקסט ותמונות הכל בהינתן המטרה עבורה הקמנו את דף הנחיתה.

= שימוש נכון בעמודי נחיתה =
חסכון אדיר בכסף + עמידה ביעדים שהוגדרו לעמוד הנחיתה