מידע ומאמרים

מידע ומאמרים בתחומי ניהול, בנייה ותחזוקת אתרי וורדפרס.

האם לבנות אתר אינטרנט לעסק?

גם אתם מתלבטים אם לבנות אתר אינטרנט לעסק, לפעמים הלבטים האלו הם עוד לפני שאת או אתה קוראים לעסק שלכם עסק, עוד בשלב מוקדם מאוד. אז ריכזנו עבורכם כמה סיבות או נקודות למחשבה כאשר אתם מתלבטים אם בכלל אתם צריכים אתר אינטרנט לעסק.

פייסבוק הוא לא תחליף לבניית אתר אינטרנט

דף פייסבוק הוא דבר שקל לייצר באופן יחסי, התחזוקה והניהול אמנם דורשים מאמץ והשקעה אבל בנקודת ההתחלה לעיתים נראה שזה תחליף לאתר אינטרנט, זה לא. אתר אינטרנט הינו משאב של העסק ובבעלות העסק, הוא בלתי תלוי ועצמאי ותמיד ניתן יהיה להשפיע על כל מרכיביו, לשנות, לעדכן, לשווק ולהשתמש בו מול מנועי חיפוש ומול הגולשים תוך השגת מטרות העסק.
דף פייסבוק אמנם קל יחסית לייצר אבל הוא תמיד יפעל בכפוף לפייסבוק ובתוך פייסבוק, לכן היכולות שלו מוגבלות ומגבילות. כיום יש חשיבות לנוכחות בפייסבוק אבל כפעילות תומכת לאתר אינטרנט ולא במקומו.

בניית אמינות ומוניטין

בניית אתר אינטרנט מכובד שמעביר את חזון העסק, את רוח הדברים, את השירותים או המוצרים, באתר ניתן להעביר את המסר העיקרי ללקוחות הפוטנציאלים שלך, ניתן לעצב ולהתאים את חווית המשתמש ללקוחות ולהיות נכונים ומתאימים ובכל מקום שצריך.

ערוץ תקשורת מול לקוחות

באמצעות אתר אינטרנט ניתן לנהל תקשורת מול לקוחות פוטנציאליים, כמו שירותי מכירה או הצגת שירותים ומוצרים וכמובן ניתן לנהל קשרי לקוחות וערוץ שירות לקוחות שישפר את השירות ויספק לכם כעסק הקלה מאוד גדולה בפניות טלפוניות ובמיילים אותם ניתן להחליף במדריכים ובפורומים של תמיכה ושאלות.

זמינות /שירות ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים 24\7

אתר אינטרנט תמיד יהיה זמין, בבניית אתר אינטרנט נכון יש צורך להתאימו גם לניידים ומכאן שהוא יהיה זמין עבור כל אחד, בכל מכשיר ובכל זמן.

קהל לקוחות ופרופיל לקוחות רחב.

אתר אינטרנט מאפשר גמישות, מאפשר לעסק לגלות קהלי יעד חדשים ומאפשר לבצע פעילויות שיווקיות מגוונות ובלתי תלויות. האתר גמיש ומתפתח ומכאן משמש ככלי עבודה אדיר לכל עסק.

ציפיית לקוחות ושוק המתחרים שלך.

היום אין עסק שמכבד את עצמו ולא מחזיק אתר אינטרנט, הציפייה של הלקוחות הפוטנציאלים גם היא כבר ברורה וחד משמעית, ציפייה שלכל עסק יהיה אתר אינטרנט פעיל, האתר הוא כרטיס הביקור של העסק וכל מה שיש באתר משקף את העסק.

עבור מי שעדיין מתלבט אם הוא או היא זקוקים לשירות בניית אתרים, אנחנו כאן.