מידע ומאמרים

מידע ומאמרים בתחומי ניהול, בנייה ותחזוקת אתרי וורדפרס.

איך להקים אתר אינטרנט מתאים לעסק?

כשאנחנו מקימים אתר אינטרנט, אנחנו עושים את זה במטרה להשיג יעד מסויים. לא סתם.
הקמת אתר אינטרנט הוא תהליך ארוך שמצריך השקעת משאבים רבים מהעסק (כסף, זמן, מאמץ) וחייבת להיות לתהליך מטרה ברורה וספציפית:

  • הגדלת מכירות
  • חשיפה מול קהל היעד
  • שיפור שרות
  • מתן שירות נוסף
  • ביסוס תדמית
  • יצירת מוניטין

כל אלו הן סיבות טובות ונכונות להקמת אתר אינטרנט. יש עוד כמובן.

אחרי שהגדרנו את המטרות של האתר נוכל לגשת לאפיין אותו ולייצר מערכת שתתמוך ותשיג את אותן המטרות, אם זה על ידי הקמת אתר תדמית מעוצב ומסוגנן לייצירת מודעות ומוניטין וחשיפת העסק והשרותים מול קהל יעד ספציפי או מספר קהלי יעד שרלוונטים לעסק, או ע"י הקמת חנות אינטרנטית שתאפשר מכירה של ממש, קטלוג מוצרים שיוכל לספק מידע נוסף ואיכותי לגולש ולקהל היעד שאמור לקבל החלטה אם והיכן לרכוש את המוצר הבא … שלב זה הוא קריטי שכן הוא הדרך להשגת המטרה שהוגדרה עבור האתר.

בשלב הבא נותנים דגש על עיצוב המערכת, אם ע"י רכישת והתאמת תבנית עיצובית קיימת (לתהליך פשוט יותר ומהיר יותר, שדורש פחות השקעה) או ע"י תהליך עיצובי של ממש מול מעצב ומתכנת היוצרים יחד תבנית ייעודית (תהליך שעלותו והזמן הדרוש להשלמתו תלויים במורכבות האתר והעיצוב הדרוש).

בבחירת תבנית עיצובית קיימת נבחר אך ורק את זו שמספקת את כל הדרישות עבור האתר אותו אנחנו מקימים:

  • רספונסיביות: התאמה לניידים
  • ריבוי שפות: התאמה לאתר מרובה שפות
  • שליטה ובקרה על אלמנטים שונים
  • "קלילות", ככל שהתבנית מורכבת יותר כך היא תהיה כבדה יותר וקשה יותר לניהול ותחזוקה.
  • נראות במובייל.

קיימים עוד קריטריונים אותם צריך לקחת בחשבון כאשר אנחנו בוחרים תבנית או מייצרים עיצוב חדש.

חשיבות הבדיקה והתכנון של האתר באה לידי ביטוי במדידת האפשקטיביות שלו בעתיד ובאופן התפתחותו מול שינויים עתידיים של העסק, חשוב מאוד לבצע תהליך זה מול חברת הקמת אתרים או וקודם לכן מול העסק עצמו והאנשים המובילים אותו קדימה.

שתפו עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email