מידע ומאמרים

מידע ומאמרים בתחומי ניהול, בנייה ותחזוקת אתרי וורדפרס.

וידאו לאתר וורדפרס (או כל אתר אינטרנט)

חשיבות התוכן, האיכות שלו, הערך המוסף והמטרה השיווקית באתר אינטרנט היא מכרעת, תוכן לאתר אינטרנט יכול להיות טקסט פשוט (כמו טיפים להקמת אתר וורדפרס), תוכן לאתר יכול להיות תמונות (כמו הוראות ניהול אתר וורדפרס שמפורטות בתמונות וצילומי מסך), תוכן לאתר אינטרנט יכול להיות גם אייקונים /אנימציות (שמסבירות תהליך או מוצר או שירות מסויים) ותוכן לאתר אינטרנט יכול להיות גם סרטון וידאו לאתר (וידאו שמסביר על שירות, וידאו שמסביר על מוצר, וידאו תדמיתי על חברה, וידאו ממחיש חזון או מטרה ..)

יש מספר סגנונות וידאו שמקובלים באתרי וורדפרס או אתרי אינטרנט בכלל.

סוגי וידאו לאתר אינטרנט:

וידאו תדמיתי

וידאו שמספר על חברה מסויימת, על החזון שלה על המטרות שלה. כאשר וידאו תדמיתי לאתר אינטרנט יכול להיות צילום עובדי החברה במשרדי החברה או יצירת אנימציה שממחישה את הדברים ללא צילומים, אפשר שיהיה מורכב ממספר שיקופיות וקריינות ועוד …
ההחלטה על אופי ומבנה הוידאו בדרך כלל מתחילה מהתקציב העומד לרשות החברה לצורך יצירת הוידאו ועל המטרה שלו.

וידאו הסבר

ניתן לייצר גם וידאו המציג מוצר חדש, מוצר קיים או פטנט, כאשר גם כאן יש אפשרות לייצר כמה סגנונות וידאו כל עוד יש מטרה מוגדרת והסגנון שנבחר מתאים להשגת המטרה.

וידאו מסביר תהליך

תהליך לעיתים מורכב יותר להסבר ממוצר, לכן גם כאן וידאו של 2-3 דקות יכול לחסוך המון שאלות ו"לחנך" את הלקוח הפוטנציאלי לשימוש נכון. תהליך יכול להיות חלק ממוצר גדול (תהליך רישום לאפליקציה" או המוצר בעצמו "תהליך רכישה באתר".

ישנן סגנונות נוספים של וידאו (הדמיה, אנימציה, צילום בשטח, שילוב של כמה סגנונות … ) כאשר היתרון הגדול של הצגת הדברים על ידי וידאו הוא קלות השימוש על ידי המשתמש, היכולת לראות הסבר שוב ושוב ללא תלות בזמינות שירות לקוחות או אפילו ללא תלות במיקום .. היום כל מכשיר נייד יכול לנגן כל וידאו בכל מקום.

והטמעת וידאו באתר וורדפרס הינה תהליך קל ופשוט כאשר משתמשים בשירות כמו יוטיוב או וימאו, וברוב ספקי השירות האחרים ההטמעה גם תהיה פשוטה וקלה.

חשוב כאשר מייצרים וידאו לאתר וורדפרס:

  • לתת שם שיווקי לוידאו.
  • לכתוב תקציר בתיאור.
  • לייצר לוידאו כתוביות.
  • לייצר לוידאו תמונה שתוצג לפני לחיצה על play.
  • להפיץ אותו.
  • לאפשר הפצה קלה שלו.
  • להיות קשוב לתגובות (אם יש אפשרות לגולשים להכניס תגובות), ולענות.