מידע ומאמרים

מידע ומאמרים בתחומי ניהול, בנייה ותחזוקת אתרי וורדפרס.

עלויות בניית אתרים

 

את המוצר "בניית אתרים" ניתן לרכוש היום ממגוון רחב מאוד של ספקים ובמניפה רחבה של מחירים, החל מילדים בבית ספר שעשו קורס הקמת אתרים במסגרת הלימודים ועד לחברות ענק שמחזיקות עשרות מתכנתים, אנשי שירות ותמיכה וחדרי שרתים לטובת הספקת השירות.

מכאן גם אפשר לראות את ההבדל בעלויות, בהתחייבות הספקים, בבטחון ללקוח וברמת השירות.

איך בוחרים ספק

הגדרת הצורך

תהליך בחירת ספק מתאים לבניית אתר אינטרנט מתחיל בהגדרת הפרוייקט והצורך, כאשר כלקוח תדע מה חשוב לך ואיזה מוצר את או אתה מעוניינים לקבל יהיה לך קל יותר לעשות סינון בין כל הספקים וההצעות שיש היום בשוק בניית האתרים.

קביעת תקציב לבניית אתר

כמו כל דבר שאנחנו קונים, תמיד נרצה את הכי טוב, את הכי מהיר, את הכי זמין, את הכי מעוצב וכל זה .. אתמול! בתחום בניית אתרים גם ניתן לקבל את כל זה א-ב-ל זה עולה. ככל שתרצה יותר, ככל שתרצה יותר מהר כך עלות העבודה תעלה ולכן חשוב לדעת מה התקציב שלך לטובת בניית האתר.

רמת שירות

אם תרצה לקבל שירות טוב ולהיות בטוח שהדרישות שלך יטופלו במהלך זמן סביר, שהמענה יהיה אדיב וסבלני, שלא יהיו כל מיני פינות נסתרות עדיף לעשות בדיקה. בדיקה של האתרים והלקוחות שבנו אתר אינטרנט דרך החברה המציעה (תמיד אפשר לפנות אליהם גם לפני בקשת הצעת מחיר).

תגובות הלקוחות לשרות מאוד חשובות, חשוב לראות את רוח הדברים, את התכונות הבולטות של בונה האתרים או של החברה שאתם בוחנים. חשוב מאוד.
הדברים נכונים ככלל ולא יכולים להימדד על ידי לקוח אחד או שניים לכן כדאי לבדוק מספר לקוחות כדי להגיע למסקנה הנכונה אם ספק כזה או אחר מתאים לעבודה מולך.

מוצר מתאים

אתר אינטרנט הוא מוצר שניתן לרכוש בכמה וריאציות, הבחירה בין החלופות השונות חייבת להיות בהתאם למטרת האתר ולדרישות ממנו, אתר אינטרנט שיבנה בתשתית או דרך או חבילה שאינה מתאימה למטרתו גם לא ישיג אותה ורק יגרור הוצאות והשקעה מיותרת.

לעיתים לקוחות שלא מגובשים ו/או יודעים ומכירים את האפשרויות השונות עלולים לרכוש אתר שנוח לחברת בניית האתרים לספק ולא כזה שמתאים לצורך האמיתי חשוב להיזהר ממצב כזה.

מחיר

מחיר בניית אתר אינטרנט הוא הדבר האחרון שיש לקחת בחשבון בבחירת ספק, אחרי שמצאתם את הספקים שנותנים לכם את הפתרון שמתאים לדרישה שהגדרתם, פתרון אינטרנטי שיענה על המטרות באופן הנכון ביותר, הספקים שבדקתם ומצאתם לקוחות מרוצים ואתרים איכותיים שהקימה בתקופה האחרונה, אחרי כל אלו נכנס שיקול המחיר.

באתרים אינטרנט פשוטים יחסית, בהם עלות בניית האתר עומדת על כמה אלפי שקלים בודדים, ההבדל בין ספק לספק יהיה בדרך כלל כמה מאוד שקלים. כמה מאות שקלים לא ישפיעו על המצב הכלכלי של אף אחד אבל שירות טוב, מקצועי ומתאים יהיה חסכון אדיר.