מידע ומאמרים

מידע ומאמרים בתחומי ניהול, בנייה ותחזוקת אתרי וורדפרס.

משמעות התמונה הגדולה

 

תמונה באתר אינטרנט היא דבר משמעותי. זה כל מה שצריך לדעת מתוך המאמר הזה, כל מה שיבוא מתחת מסביר למה.

בעבר הסטנדרט עבור אתרי אינטרנט, זה שהיה מקובל בהתאם ליכולות התשתית, הדפדפנים, הטכנולוגיה, היה אחר. תמונות במימדים קטנים יותר ובאיכות נמוכה היו מקובלים ו"עברו" את הלקוח הפוטנציאלי. זה היה מספיק.

בעבר הבנקים של התמונות היו המקור הויזואלי המרכזי עבר בעלי אתרים, מה שגרם ל20 אחוז התמונות הטובות (חוק פארטו) להיות מוצגות ב80 מהאתרים בארץ ובעולם כולו, אותן תמונות הופיעו שוב ושוב באתרים פשוטים ומורכבים, עבור חברות טכנולוגיה, מידע או בלוגים משפחתיים… הכל השתמשו באותן תמונות.

הזמן עבר, הטכנולוגיה השתנתה, התשתיות והדפדפנים מאפשרים יותר, במקביל מהפכת הסלולר מאפשרת לכל אחד לצלם תמונה באיכות 4K כבר מהסלולרי, התמונות הרבה יותר טובות ויחד איתן באה גם הציפייה לראות תמונות איכותיות וייחודיות באתרים. תמונה "של פעם" כבר לא עוברת.

מבסגרת העבודה שלנו בהקמת אתרים, לפעמים מגיע מי שמחזיק אתר ישן ומעוניין לשדרג אותו לאתר וורדפרס חדש ועכשיו, ומבקש שנשתמש בתמונות מהאתר הישן. לפעמים זה אפשרי:

  • כשהתמונה באיכות טובה.
  • כשגודל התמונה (אורך ורוחב) מתאימים להיום.
  • כשהתמונה ברשיון (נרכשה בצורה חוקית) או צולמה ע"י הלקוח.
  • כשהתמונה באמת תורמת לאתר ובעלת ערך מוסף אמיתי.

כל תמונה אחרת עלולה להיתפס כפחות איכותית ולהעביר מסר לא נכון אודות החברה לכן כל כך חשוב שהתמונות באתר יהיו איכותיות, ייחודיות ובמימדים הנכונים עבור האתר. צילום עבור אתר אינטרנט זה כבר לא מורכב ולא יקר כמו שהיה, אנחנו ממליצים וגם מצלמים עבור לקוחותינו.