מידע ומאמרים

מידע ומאמרים בתחומי ניהול, בנייה ותחזוקת אתרי וורדפרס.

הקמת אתר אינטרנט חינם

הקמת אתר אינטרנט באופן עצמאי אפשרי בהחלט, היום יש פתרונות טובים בשוק שמאפשרים ממשקים חינמיים שנותנים פתרון בסיסי לאתר אינטרנט. מערכות מובילות בתחום מוכרות באופן יחסי ומאפשרות הקמת אתר ללא תשלום אשר מציע שירותים מתקדמים בתשלום חודשי.

יש יתרונות רבים להקמת אתר במערכות אלו והן מתאימות למגוון רחב של דרישות ראשוניות, משפחות שמעוניינות לייצר נוכחות ברשת (אלבומי תמונות), מחפשי עבודה שרוצים להתאמן וללמוד תחום הקמת אתרים, עסקים קטנים (עסקים קטנטנים) שמעוניינים להשיג נוכחות אינטרנטית מהירה וללא ובהשקעה של זמן בלבד, ילדים ונוער שרוצים לייצר אתרים ועוד.

היתרונות העיקריים כאשר בוחרים להקים אתר אינטרנט חינמי לבד הם:
1. ללא תשלום.
2. תלוי רק בך, בלו"ז של מקים האתר.
3. הקמת אתר מהירה יחסית (ראה סעיף קודם).
4. מערכות הקמת אתרים אלו בדרך כלל פשוטות, ואין דרישה לידע טכנולוגי.

אז למה להקים אתר אינטרנט בתשלום, למה לא כולם מקימים אתרים חינמיים?
ובכן, להקמת אתר לבד יש גם חסרונות, ברוב המקרים החסרונות עולים על היתרונות והמוצר החינמי הופך ליקר (ולעיתים יקר מאוד).

יש מספר אלמנטים המשולבים באתר חינמי ומיועדים כדי להביא את המשתמש לשלם:
– שילוב פרסומות באתר:
בין אם הפרסומות הן של המערכת עצמה או אחרות, כל מי שנכנס לאתר רואה אותן ומקבל את הרושם שנעשה כאן אתר אינטרנט ללא השקעה (שאלות שעולות בין הגולשים השונים יכולות להיות כמו: אם בעל העסק לא השקיע באתר, האם הוא משקיע בעסק? בלקוח?). ולעיתים הגולשים אפילו עלולים להחשף לפרסומות של נותני שירותים מתחרים. עכ כדי כך!

– מוצר בסיסי מאוד:
אתר אינטרנט חינמי בדרך כלל בעל אפשרויות מוגבלות מאוד, ניהול תוכן מוגבל, הגבלה על מספר דפים, אפשרויות עיצוב מוגבלות, חוסר התאמה לדרישות מנועי חיפוש ועוד כאלה, כל מערכת חינמית והנקודות הבעיתיות שלה.

– העלות האמיתי של אתר אינטרנט חינמי:
המחיר של אתר אינטרנט חינמי מופיע תמיד בזמן הלא נכון, כאשר אין לך ברירה אלא לשלם. העסק עובד, האתר צריך משהו נוסף שאינו בסיסי ולכך נידרש תשלום. בעל העסק מבקש לעשות תהליך שיווקי – האתר לא מתאים, צריך להקים חדש או להשקיע בדבר שלא מתאים.

הותק של האתר, כתובות האינטרנט של הדפים – הכל נחשב בעיני מנועי החיפוש, מי שבסופו של דבר צריך אתר אינטרנט שישרת את העסק לשנים רבות חבל שיבזבז זמן בפתרונות אלו. זה זמן יקר שלא חוזר (כי יש סיכוי סביר שתידרש עבודה כדי להקים אתר חדש ועבודה כדי לנסות ולשמר את המשאבים שנצברו בזמן שעבר).

כיום עלות הקמת אתר אינטרנט בסיסי שיאפשר לעסק לצמוח בלי לאבד מהמשאבים שהאתר צובר משתנה ונעה בין אלפי שקלים בודדים ועשרות אלפים, ישנן פתרונות אינטרנטיים מקבילים לאלו החינמיים שמאפשרים לעסק עצמאות ובחירה כמו גם השקעה במשאב שישאר ויתפתח לאורך זמן ללא תלות במנגנון כזה או אחר.

לפני שאתם משקיעים את הזמן ללמוד איך להקים אתר לבד, לפני שאתם מבזבזים את זמנכם כ"שכר הלימוד" בטעויות נפוצות של הקמת אתרים חינמיים ובעיקר לפני שאתם מפספסים את ההזדמנות לייצר בסיס נכון ואיתן שיבנה מתוך בסיס אינטרנטי נכון למטרות העכשוויות והעתידיות שלכם, אתם מוזמנים לבדוק איתנו על הקמת אתר אינטרנט בסיסי.

אנחנו ב"בית חרושת לאתרים" מציעים מוצר בסיסי מלא המאפשר פתרון אינטרנטי מודולרי ומתפתח בעלות מינימאלית המתאימה לכל כיס, לכל מטרה, לכל זמן.

כיום ניתן לרכוש אתרים במחירים של 1500 ש"ח + מע"מ ומעלה (תלוי בדרישות מהאתר), ניתן גם להתחיל באתר בסיסי ב1500 ש"ח + מע"מ ואח"כ להוסיף ולבנות על הקיים בלי להפסיד את ההשקעה שכבר נעשתה.

בדקו איתנו לפני הקמת אתר חינמי, לפני שאתם נכנסים לתהליך לא מוכר, נשמח לעזור.

שתפו עם חברים