מידע ומאמרים

מידע ומאמרים בתחומי ניהול, בנייה ותחזוקת אתרי וורדפרס.

למי מתאים אתר תדמית בוורדפרס?

.

כיוון שאתר אינטרנט מבוסס וורדפרס הינו מערכת גמישה ומדהימה שמתאימה לרוב רובם של סוגי האתרים והשימושים, נתייחס במאמר זה רק לבתי עסק שזקוקים לאתר תדמית. נדבר על מי בין העסקים הזקוקים לאתר תדמית לעסק חייב להשתמש בוורדפרס.

למי מתאים אתר תדמית בוורדפרס:

עסק חדש או בהקמה

אם את או אתה בתהליך הקמת עסק חדש (או שממש עכשיו הקמת אותו ויש צורך באתר), ברור לך שנוכחות באינטרנט היא חובה (ממש כמו שחובה שיהיה לעסק מספר טלפון, כתובת מייל או כרטיס ביקור).

גם אם כרגע התקציב הפרסומי שלך לצורך ביצוע פעולות יווק באינטרנט נמוך יחסית (או לא קיים בכלל), ובעיקר אם מרבית הפעילות בתקופה הקרובה תהיה מבוססת על רשתות חברתיות לרבות פייסבוק, חשוב מאוד שהפעילות תתרכז בסופו של דבר באתר שבבעלותך (גם אם אינו האתר המושלם) כיוון שיש משמעות גדולה לדברים שונים שתעשה בדרך ועדיף מבחינתך שאלו יזקפו ויצברו עבור האתר שלך ולא משהו אחר.

עסק שצריך לבצע פעולות שיווק באינטרנט

אם יש לך אתר אינטרנט ויש צורך ממשי בפעולות שיווק באינטרנט כגון קידום ממומן בגוגל, קידום אורגני, שיווק ברשתות חברתיות, שימוש באלמנטים חזותיים כמו תמונות ווידאו ועוד ועוד כאשר כל זאת לצורך יצירת קשר ומודעות עם קהל לקוחות פוטנציאליים. אתר מבוסס וורדפרס יהיה האידאלי והנכון עבורך.

Start-up

כמובן שבשני הסעיפים הקודמים ניתן לכלול גם את חברות ההזנק (סטרטפים) שזקוקים לנוכחות באינטרנט על מנת לגייס משקיעים או לקוחות או מודעות למוצר /שירות חדש. אתר וורדפרס יאפשר גמישות מדהימה בעיצוב, בניהול ובהתפתחויות ודרישות עתידיות של הסטארטאפ מהאינטרנט.

אתר לאנשי ה"צוארון הלבן"

רואי חשבון, עורכי דין, כותבי תוכן בוני אתרים …  כולנו זקוקים לאתר אינטרנט שיציג אותנו בעולם. כמו שחייבים היום קו טלפון כך גם נוכחות אינטרנטית חשובה (ואולי יותר).

אתר וורדפרס מאפשר הקמת נוכחות זו ללא תלות במערכות ומוצרי מדף חיצוניים, תוך שמירת אפשרות גדילה והתפתחות ללא צורך בהקמת תשתית חדשה, כל זאת בזמן שבעל העסק יכול לנהל את אתר האינטרנט באופן עצמאי, ללא הוצאות, ללא תלות וללא מחוייבות כלפי כל גורם אחר.

בגדול אפשר להגיד שמערכת וורדפרס, אתר מבוסס וורדפרס הוא הפתרון הנכון לכל עסק או אדם או שימוש היום ברשת, יש הבטים שונים לשימושים שונים ואופן עבודה קצת שונה מול כל דרישה וצורך אבל אתר וורדפרס יודע לתת פתרון עכשווי ונכון למצב קיים ולאפשרויות גדילה והתפתחות עתידיים.

אז אם השאלה היא למי מתאים אתר וורדפרס, התשובה היא לכולם (99 אחוז).